استعلام قیمت ورق پلی وود، سفارش آنلاین پلای وود

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 2 مرداد 1402 در ساعت 50 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 استعلام قیمت ورق پلی وود، سفارش آنلاین پلای وود، قیمت پلای وود

پلای وود یکی از فرآورده‌های مهندسی‌شده‌ی چوبی است. مراحل ساخت پلای وود (plywood) به این گونه است که: ابتدا لایه ها یا ورقه‌های نازک چوبی چسب خورده می‌شوند و در مرحله بعد تحت‌فشار پرس و در دمای بالا به هم چسبانده خواهد شد. در این مرحله ساخت ورق‌ها صاف و ضخیم‌ خواهند شد. به همین سادگی محصولی با استحکام بالا و منعطف‌ پذیر به نام پلای وود ساخته خواهد شد.

تخته پلای وود برای ساخته‌شدن از گرده‌ بینه‌ ها استفاده می‌شود. می‌توان گفت که این گرده ‌بینه‌ها اول باید با آب داغ یا بخارآب تیمار و نرم شده باشند. در مرحله بعدی با استفاده از دستگاه لوله بری یا تراشه‌پری به لایه‌های نازکی باضخامت‌های متغیر (بین 1 تا 4 میلی متر) تبدیل خواهند شد. باید توجه داشت که برای ساخت تخته سه لایه از این ورقه‌ها استفاده می‌کنند.  شما میتوانید برای خرید آنلاین پلای وود و اطلاع از قیمت ها به سایت اینو وود مراجعه کنید.

اینووود جایگزین پلای وود

تاریخچه پلای وود چیست؟

اولین نمونه‌های مورداستفاده پلای وود بدین گونه بوده است که آن‌ها چوب‌ها را به شکل عمودی برش می‌دادند و آن را در دو جهت عمود بر هم اتصال می‌دادند، با این روش آن‌ها یک ماده ساختمانی شبیه به پلای وود امروزی تولید می‌کردند. چینی‌ها ۱۰۰۰ سال پیش ورق‌های چوبی را به هم می‌چسباندند؛ بعدازآن برای ساختن مبلمان استفاده می‌کردند. فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها در قرون ۱۷ و ۱۸ میلادی برای ساختن تابلوهای خود از اصول تخته چندلا استفاده می‌کردند. می‌توان گفت که امروزه صنایع گوناگونی وجود دارد. این نوع چوب‌ها اقبال فراوانی از خود نسبت به استفاده از پلای وود نشان داده است.  برای خرید پلی وود آنلاین به قسمت محصولات مراجعه کنید.

 

پلی وود از چه موادی تشکیل‌شده است؟

قالب پلی وود از ترکیب مواد پلاستیکی و چوبی تشکیل‌شده است. برای تولید این قالب از مواد پلاستیکی بازیافتی استفاده می شود مانند بطری‌های پلاستیکی نوشابه و شیر و آب‌میوه، همچنین به مواد پلیمری مانند پی‌وی‌سی و پلی‌اتیلن می توان اشاره کرد. معمولاً مواد چوبی به‌کاررفته در پلی وود همان خاک‌اره و مواد بازیافتی چوب از کارخانه‌ها و کارگاه‌های چوبی است. نکته حائز اهمیت این که در ساخت پلای وود باید برابری نسبت مواد چوبی و مواد پلاستیکی سازنده آن در نظر گرفته شود.

 

تخته چندلا ( پلای وود)

پلای وود از روی هم قرار گرفتن ورقه های چوبی که به هم چسب خورده و تحت‌فشار و دمای بالا به هم چسبانده،تشکیل می شود ویژگی های این نوع تخته عبارتند از:

 

پلای وود و استحکام بالا

می‌توان گفت که این تخته‌های در مقابل ضربه و کشش و آسیب بسیار مقاوم خواهند بود. این تخته‌ها همچنین در زمان برش‌کاری و ساختن لوازم با این تخته‌ها بسیار راحت انجام خواهد شد. می‌توان گفت که این تخته‌ها برای پوشش دیوارها و کف و همچنین سقف و دیگر سطوح مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

 

پلای وود مناسب برای کارهای پیچیده

پنل‌ها برای انجام کارهایی پیچیده مناسب بوده. مانند طرح‌های CNC بسیار خوش کار و مناسب هست.

اینو وود جایگزین پلی وود

 

پلای وود و تسریع در انجام کار

پنل‌های پلای وود plywood به‌واسطه اندازه بزرگشان میزان زیادی از فضا را پوشش خواهند داد. در این شرایط شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان پنل‌ها را نصب‌کرده.

 

پلای وود و مقاومت بالا در مقابل آب و رطوبت

باوجود چسب‌های بسیار مقاوم به کار برده شده در پلای وود این محصول در برابر آب از مقاومت بالایی برخوردار است، همچنین  می‌توان گفت که این ورق‌ها مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت دارند.

کاربرد پلای وود چیست؟

پلای وود همان طور که گفته شد از تخته سه لا به‌عنوان یک چوب سخت تولیدشده است. کاربرد محصول موردنظر در موارد متعددی امکان پذیر است کهق در ادامه این مقاله به چند نمونه از کاربردهای پلای وود خواهیم پرداخت:

 

خرید آنلاین پلای وود به‌عنوان پوشش دیوار خارجی

کاربرد پلای وود در دیوارهای رایج خانه‌های جدید استفاده‌شده است؛ مانند آمریکای شمالی باروکش تخته لایه خارجی پوشیده شده است. ویژگی‌های این تخته‌ها به دلیل انعطاف‌پذیری فراوانی که دارند موردتوجه قرارگرفته است. این تخته‌ها در زیر باد شدید و در زمان زلزله عملکرد خوبی دارند. برای اطلاع از قیمت آنلاین تخته سه لا (پلای وود) به سایت اینو وود مراجعه کنید.

خرید آنلاین پلای وود به‌عنوان پوشش دیوارهای داخلی

پلای وود یا همان  تخته سه لا برای پوشش‌های چوبی یا قاب‌بندی دیوارها کاربرد دارد.

کاربرد پلای وود در کف‌پوش و بتن ریزی سقف

پلای وود غالبا برای بتن ریزی سقف‌ها و همچنین به‌عنوان طبقه زیرین در بسیاری از پروژه‌های کف سازی داخلی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

کاربرد پلای وود در ساخت مبلمان

محصول فوق یک ماده بسیار کاربردی و مقرون‌به‌صرفه برای ساخت مبلمان مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای قسمت‌هایی از مبلمان که به زیبایی کار اضافه خواهد کرد. در چنین شرایطی با تخته سه لا در درجه بالا پوشش داده میشود.

کاربرد پلای وود در ساخت کابینت

پلای وود یا تخته سه لا برای ساختن لاشه کابینت آشپزخانه و اتاق‌خواب بسیار مناسب بوده است. می‌توان گفت که یک‌تخته سه لا باکیفیت عالی در بیشتر موارد برای استفاده در پشت و کناره کابینت‌ها مناسب بوده است. باید در نظر گرفت که بسیار بادوام‌تر از نئوپان سنتی و ام دی اف خواهد بود.

 فروش آنلاین پلای وود

عوامل مؤثر بر قیمت ورق پلای وود

تخته چندلایه در انواع گوناگونی تولید خواهد شد. همان طور که در پیش تر گفته شد این تخته کاربردهای فراوانی در صنایع گوناگون دارد مخصوصا در صنعت ساختمان سازی از تخته پلای وود بسیار استقبال شده است. البته برای بسیاری از کارگاه‌ها و نجاری‌ها قیمت تخته چندلایه اهمیت زیادی را به همراه دارد. برای به دست آوردن قیمت ورق پلای وود به قسمت محصولات مراجعه کنید. قیمت این محصول بستگی به چند عامل دارد؛ که عبارت‌اند از:

 

نوع روکش تخته چندلایه

پلای وود یا تخته سه لایه از روکش‌هایی باضخامت بین ۴ تا ۶ میلی‌متر تشکیل شده است که قیمت روکش ها باهم متفاوت است؛ یعنی روکشی که برای تخته استفاده‌شده است روی قیمت آن تأثیر بسیار خواهد گذاشت. البته بعضی از تخته‌ها بدون روکش تولید می‌شوند که قیمت ارزان‌تری خواهند داشت. می‌توان گفت که روکش‌های ضدآب و با مقاومت بالا گران‌تر از روکش‌های معمولی و ساده است. باید توجه داشت که تخته چندلایه باروکش وینیل یا PVC ازجمله محصولات گران‌قیمتی محسوب می‌شوند. این تخته‌ها از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار می‌باشند. برای اطلاع از لیست قیمت پلی وود به بر روی اینجا کلیک کنید.

 

ضخامت تخته پلای وود

عامل دیگری که بر قیمت تخته چندلایه یا قیمت پلی وود تأثیرگذار است میزان ضخامت این محصول می باشد. پلای وودها می‌تواند در ضخامت بین ۳ تا ۳۰ میلی‌متر قابل‌تغییر باشد. تعداد لایه‌هایی که برای تخته‌های چندلایه می شود روی قیمت ورق پلی وود نهایی کار تأثیر فراوانی داشته است. به‌طور مثال بعضی از محصولات با تعداد لایه‌های بیشتری تولید خواهند شد که این عامل باعث می‌شود که دوام و مقاومت بیشتری داشته باشد از این رو گران‌تر هستند.

خرید و فروش پلی وود

نکته مهم: هرچقدر تعداد لایه‌های مورداستفاده در تخته‌های چندلایه بیشتر بوده باشد؛ امکان عبور صدا از آن‌ کمتر خواهد بود. در ساخت پارتیشن باید توجه داشت که این مورد اهمیت زیادی دارد.

 

مقاومت پلای وود در مقابل رطوبت

تخته چندلایه در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار مقاومت و دوام بالایی دارد. برای مکان‌هایی که در معرض رطوبت قرار دارند استفاده از این نوع تخته بسیار کاربردی است. این تخته‌ها در برابر خط و خش و ضربه نیز مقاوم زیادی خواهند داشت. چنین محصولاتی نسبت به تخته‌هایی با روکش‌های معمولی گران‌تر هست. برای خرید و فروش آنلاین پلی وود به سایت اینو وود مراجعه کنید.

 

نوع چوب پلای وود

تعیین قیمت پلای وود به نوع چوبی است که در آن استفاده‌شده است. می‌توان گفت که چوب‌های مقاوم مانند راش و بلوط از مقاومت بسیار بالایی برخوردار خواهند بود. همچنین تخته‌های چندلایه‌ای که با این چوب‌های مقاوم تهیه‌شده است طبیعتاً گران‌تر هستند.

 

تاثیر نوسانات بازار ارز بر قیمت آنلاین پلای وود

تعیین قیمت آنلاین پلای وود به نوسانات بازار ارز بستگی دارد. باید به این نکته توجه داشت که وارداتی بودن بعضی از محصولات نیز روی قیمت‌ آن‌ها تأثیر می‌گذارد. در حال حاضر تخته‌های چندلایه پلای وود از کشورهایی مثل روسیه و ترکیه و مالزی و همچنین چین در بازار ایران عرضه خواهد شد.

نکته مهم: برای جلوگیری از نوسانات بازار ارز ، جایگزین پلای وود در ایران با نام اینو وود و با کیفیت و استحکام بالاتری در حال تولید است ، اینوود از جنس پلیمری تقویت شده، قابل بازیافت و امکان استفاده مجدد تقریبا 100 بار بدون شکستگی و خرابی را دارد، برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

قالب جایگزین پلای وود 

راهنمای خرید و فروش آنلاین پلای وود

برای خرید و فروش آنلاین پلای وود یا تخته چندلایه و قیمت آنلاین پلای وود باید اطلاعات زیادی در این زمینه داشته باشید. در نتیجه بتوانید بسته به بودجه و پروژه خود تخته پلای وود مناسب را تهیه‌کرده باشید. در چنین شرایطی بهتر است برای کسب اطلاعات لازم برای خرید اینترنتی جایگزین پلای وود به وب‌سایت اینو وود مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا راهنمایی‌های لازم برای بهترین خرید را داشته باشید.

 

جمع‌بندی:

پلای وود یک فرآورده‌ی مهندسی‌شده‌ چوبی محسوب خواهد شد. تخته چوب با لایه های نازک که به هم چسب خورده و تحت‌فشار و دمای بالا به هم چسبانده خواهند شد. پلای وودها بسیار باکیفیت و استحکام بالا داشته است. همچنین مقاوم در برابر سرما و گرما و رطوبت و آب داشته است... این تخته چوب قیمت بسیار مناسبی هم داشته است. ولی پلای وود یه دلیل کاربرد چوبی که در باعث خرابی و شکستگی شده و در سرما (برف و باران) دوام کمی دارد ، محصول جدید جایگزین پلای وود که اینو وود نام دارد به دلیل اینکه از پلیمری تقویت شده تشکیل شده است حدودا صد بار قابل استفاده است و شکستگی و خرابی ندارد در ابعاد و سایز پروژه قابل سفارش است و مهم تر اینکه بعد از استفاده امکان تعویض دو به یک برای محصول اینو وود امکان پذیر است.

 

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
مرکز چوب چهاردانگه کجاست؟ آدرس شهرک صنعتی چهاردانگه

مرکز چوب چهاردانگه کجاست؟ آدرس شهرک صنعتی چهاردانگه

بازار چوب چهاردانگه یکی از نقاط مشهور برای خرید محصولات چوبی در تهران است. این مرکز در منطقه جنوب غر ...
ارزانترین قیمت خرید تخته پلای وود

ارزانترین قیمت خرید تخته پلای وود

تخته پلای وود نسبت به ورق‌های دیگر از چوب با قیمت مناسب‌تری برخوردار است. این خاصیت باعث ش ...
آیا میدانید تفاوت بین پلای وود داخلی و پلای وود قالب بندی چیست؟

آیا میدانید تفاوت بین پلای وود داخلی و پلای وود قالب بندی چیست؟

تفاوت اصلی بین پلای وود قالب‌بندی و پلای وود داخلی  را میتوان مربوط به نوع چسب استفاده شده ...
پلی وود چیست؟ قیمت پلی وود در گروه بازرگانی اینو وود

پلی وود چیست؟ قیمت پلی وود در گروه بازرگانی اینو وود

می‌توان پلی وود را یکی از محصولات مهندسی چوبی به حساب آورد. در فرآیند ساخت آن، لایه‌های نا ...
استعلام قیمت ورق پلی وود، سفارش آنلاین پلای وود

استعلام قیمت ورق پلی وود، سفارش آنلاین پلای وود

 استعلام قیمت ورق پلی وود، سفارش آنلاین پلای وود، قیمت پلای وود پلای وود یکی از فرآورده&z ...
لیست قیمت پلای وود (plywood)

لیست قیمت پلای وود (plywood)

قیمت تخته پلای وود نسبت به سایر ورق ها ارزان تر است از این رو اگر به دنبال ورقه های بزرگی از چوب در ...
ابعاد پلی وود polywood چیست؟

ابعاد پلی وود polywood چیست؟

قالب پلاستیکی ضدآب پلی وود در ابعاد 1220*2440 با ضخامت های 15،18،20 میلیمتر. قالب های پ ...
سوالات متداول در مورد پلی وود

سوالات متداول در مورد پلی وود

پلی وود چه تفاوتی با پلای وود دارد؟ دو کلمه پلی وود و پلای وود با هم شباهت هایی دارند ولی ...
مزایای پلی وود plywood چیست؟

مزایای پلی وود plywood چیست؟

پلی وود چیست و چه کاربردی دارد؟ پلی وود ماده ای شبیه چوب است که از ترکیب چوب و مواد پلاستیکی بازیاف ...
تخته سه لایه  یا پلای وود plywood چیست؟ آشنایی با تخته سه لایه

تخته سه لایه یا پلای وود plywood چیست؟ آشنایی با تخته سه لایه

تخته سه لایه چیست؟ آشنایی با تخته سه لایه تخته های لایه ای در ایران به نام تخته سه لایه معروف هستند ...