لیست قیمت پلای وود (plywood)

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 12 شهریور 1402 در ساعت 14 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت تخته پلای وود نسبت به سایر ورق ها ارزان تر است از این رو اگر به دنبال ورقه های بزرگی از چوب در ابعاد مختلف و قیمت های مناسب تری هستید، ما به شما تخته پلای وود را معرفی می کنیم. ا چوب پلای وود از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که باعث شده اکثریت از این محصول  استفاده کنند، در ادامه مقاله به بررسی کامل این موضوع می پردازیم.

عنوان کالا ضخامت (cm) عرض (cm) طول (cm) محل تحویل قیمت واحد

پلای وود ضخامت 0.4 پلی ترا

0/4

122

244

درب انبار آنلاین برگ

پلای وود ضخامت 0.4 سوزا

0/4 122 244 درب انبار آنلاین برگ

پلای وود ضخامت 0.6 پلی ترا

0/6

122 244 درب انبار آنلاین برگ

پلای وود ضخامت 0.6 سوزا

0/6 122 244 درب انبار آنلاین برگ

پلای وود ضخامت 0.9 پلی ترا

0/9

144

244 درب انبار آنلاین برگ
پلای وود ضخامت 0.9 پلی ترا

0/9

122

244 درب انبار آنلاین برگ
پلای وود ضخامت 0.9 سوزا

0/9

122 244 درب انبار آنلاین برگ
پلای وود ضخامت 1.2 پلی ترا

1/2

122

244 درب انبار آنلاین برگ

پلای وود ضخامت 1.2 سوزا

1/2 122 244 درب انبار آنلاین برگ

پلای وود ضخامت 1.5 پلی ترا

1/5

122 244 درب انبار آنلاین برگ

قالب پلای وود چیست؟

قالب پلای وود که معمولا آن را با نام تخته سه لایه می شناسند، یکی از شناخته شده ترین محصولات مبتنی بر چوب برای سقف دال بتنی است، این محصول به دلیل قیمت مناسب در پروژه های ساختمانی و عمرانی بسیار کاربرد  دارد. تخته پلای وود از اتصال چندین ورق چوب یا تخته نازک با استفاده از چسب ضد آب بر روی یکدیگر تشکیل می شود، این قالب در ابعاد مختلف تولید می شود که بنا به تعداد لایه های به کار رفته، آنها را با نام های مختلفی مانند تخته سه لایی و هفت لایه می شناسند.

 

لیست قیمت قالب پلای وود

 

ابعاد قالب پلای وود

ابعاد تخته پلای وود با توجه به بازار و نیاز مردم متفاوت است. قیمت آنلاین پلای وود نیز بر همین اساس محاسبه می شود و عمده ابعادی که به کشور ایران صادر می شود به شرح زیر است:

  • تخته پلای وود روسی ۱۲۲*۲۴۴ و ۱۵۲*۱۵۲
  • تخته پلای وود چینی ۱۲۲*۲۴۴
  • تخته پلای وود مالزی و اندونزی ۱۲۲*۲۴۴
  • تخته پلای وود ایرانی ۱۲۲*۲۴۴ و ۱۰۵*۱۲۰ و ۱۲۰*۲۴۰

ضخامت این محصول از ۳ میلی متر شروع و در ضخامتهای ۳-۶-۹-۱۲-۱۵ و غیره تولید می شود. تخته چند لایی روسی و تخته مالزی از محبوب ترین چوب های وارداتی موجود در بازار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ضخامت و طول تخته پلای وود با شرکت تماس حاصل فرمائید.

 

Smile تخته اینو وود جایگزین تخته پلای وودSmile

 

کاربرد قالب پلای وود

امروزه به دلیل قیمت مناسب تخته پلای وود و عوامل دیگری که در ادامه به آن اشاره می کنیم، تخته پلای وود در صنایع مختلف بکار می رود. همچنین تخته پلای وود ضد آب، به دلیل استحکام بالا، به عنوان تخته آرماتوربندی و سایر مواردی که به استحکام بیشتر ساختمان کمک می کنند، مورد استفاده قرار می گیرد که ما در اینجا به بعضی از موارد کاربرد تخته پلای وود اشاره کرده ایم:

 

  • ساخت سقف دال بتنی با استفاده از تخته پلای وود
  • ساخت سازه چوبی برای دیوار
  • تولید مبلمان تزئینی
  • قالب سازی
  • تخته آرماتوربندی در سقف

 

خرید و فروش قالب پلای وود  

 

مزایای قالب پلای وود (plywood) چیست؟

قالب پلای وود از اوایل قرن بیستم تا به الان بسیار در صنعت ساختمان سازی توسعه یافته است. تخته سه لایه پلای وود اغلب به عنوان یک جایگزین برای چوب جامد محسوب می شود؛ اما امروزه این محصول به انتخاب اصلی بسیاری از سازندگان و صاحبان خانه تبدیل شده است. در ادامه موارد مهم مزایای تخته پلای وود را بررسی می کنیم، با ما همراه باشید:

کیفیت تخته پلای وود

تخته چند لایی از آنجایی که پوشیده شده با یک ورق چوب با کیفیت و یک لایه چسب مرغوب، می توانند درست به اندازه چوب واقعی خوب به نظر برسند. علاوه بر این استفاده از روکش با کیفیت بالا می تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت تخته پلای وود و بالا بردن کیفیت این محصول داشته باشد.

 

مقاومت تخته چندلایی پلای وود (plywood)

از آنجایی که تخته پلای وود از استحکام بالایی برخوردار است، در حین کار و برای مدت طولانی می تواند فشارهای زیادی را تحمل کند، دوام بالای آن باعث شده که در برابر تغییرات دمایی، رطوبت و سایر عوامل محیطی مقاومت خوبی داشته باشد. سازگاری با محیط زیست و زیبایی ظاهری آن نیز مزید بر علت شده است تا افراد بیشتری به استفاده از آن تمایل داشته باشند.

وزن سبک

تخته چندلایی با تمام قدرتی که دارد، به طور شگفت انگیزی بسیار سبک تر از چوب جامد است. این امر استفاده از تخته پلای وود را برای ساخت مبلمان آسان تر می کند. وزن کم تخته چندلایی یا پلای وود ارتباط مستقیمی با قیمت تخته پلای وود دارد.

 

تخته پلای وود در اندازه های بزرگ با فروش آنلاین

ورق تخته پلای وود استاندارد شده در اندازه های بزرگ، با طول حداقل ۱۸۰۰ میلی‌متر و عرض عموماً ۱۲۰۰ میلی‌متر وجود دارد. این انعطاف پذیری در ابعاد به شما این امکان را می دهد که به راحتی مقدار تخته پلای وود مورد نیاز برای یک پروژه خاص را پیش بینی کنید. بنابراین چه در حال ساخت مبلمان باشید و چه نصب کفپوش لایه ای، می توانید مقدار دقیق استفاده شده از تخته های چوب را بدانید که همین امر باعث صرفه جویی می شود.

 

فروش آنلاین قالب پلای وود

 

مقرون به صرفه بودن ( قیمت آنلاین پلای وود)

قیمت پلای وود همیشه کمتر از چوب طبیعی بوده، تخته پلای وود یک محصول چوبی مهندسی شده مقرون به صرفه است و همین امر باعث شده این روزها محبوبیت بیشتری در بین سازندگان داشته باشد. به دلیل سبک بودن این محصول، هزینه حمل تخته پلای وود در مقادیر زیاد کمتر از چوب جامد است.

 

عایق بودن تخته پلای وود

تخته پلای وود ضخیم است ؛ به همین دلیل از نظر گرما و عایق بندی مورد توجه قرار گرفته است. ساخت تخته پلای وود به گونه ای است که علاوه بر عایق بودن در مقابل گرما، این چوب در برابر حشرات و آب هم ایمن است.

 

سازگار با محیط زیست

اگرچه در تولید تخته پلای وود از چوب استفاده می شود؛ اما در مقایسه با پانل های چوب جامد، از ورقه های چوبی کمتری استفاده می شود. این بدان معناست که چوب بیشتری حفظ می شود، که این تخته را به محصولی سازگار با محیط زیست تبدیل کرده است.

با توجه به تمام مزایای گفته شده از تخته پلای وود، انتخاب آن برای هر پروژه ای که به مواد چوبی نیاز دارد، راه هوشمندانه ای است. برای اینکه ببینید کدام نوع تخته برای کار شما مناسب تر است، مقاله  انواع تخته چند لایی را بخوانید.

 

قیمت تخته پلای وود

اکثر اوقات قیمت پلای وود بر اساس پارامترهایی خاصی مشخص می شود. اولین و مهم ترین فاکتور برای قیمت تخته پلای وود، کیفیت محصولات و نوع ساختار آنها می باشد که در انواع متفاوتی اعم از تخته سه لایه، تخته هفت لایه و چند لایی ضد آب ساخته می شود. عوامل دیگری که باعث شده قیمت پلای وود متفاوت باشد، ابعاد و ضخامت لایه چوبی می باشد، پس هرمقدار ضخامت تخته بیشتر باشد، قیمت تخته پلای وود بیشتر خواهد شد.

 

قیمت اینترنتی خرید پلای وود

لیست قیمت پلای وود و پلی وود

لیست قیمت پلای وود از قبیل چند لایی ها ، تخته های قالب بندی ، تخته های بنایی و پلی وود را می توانید از طریق کارشناسان فروش دریافت نمایید. همکاران ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

 

سوالات متداول پلی وود 

پلای وود چیست؟ (plywood)

plywood یا تخته چندلا، تخته ای است که از چند لایه نازک به هم چسبیده ساخته شده است. این کار باعث استحکام بیشتر این تخته چوب نسبت به دیگر تخته ها میشود. این تخته از قدیم تا به امروز به دلیل طیف گسترده کاربرد خود، مورد توجه افراد در زمینه های مختلف از جمله ساخت مبلمان، قالب های بتن ساختمانی، صنایع دستی و تزئینی چوبی و حتی صنایع هوایی بوده است. همچنین به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت در زمینه دریایی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

پلای وود به دلیل نوع قرارگیری لایه های چسبیده روی هم و تغییر جهت هر لایه نسبت به لایه های دیگر، مقاومت به مراتب بالاتری نسبت به ام دی اف و نئوپان دارد که همین قضیه باعث محبوبیت بیش از پیش این تخته در بین مشتریان شده است. تخته چندلا به دلیل تولید در اندازه های بزرگ، میتواند به راحتی سطح بیشتری از محیط را پوشش دهد و حس ناخوشایند ناهمواری در سطوح را به طور کامل برطرف نماید. همچنین از لحاظ قیمت نیز بسیار به صرفه تر از محصولات مشابه خود است که این امر آن را به ماده ای ایده آل برای ساخت و ساز تبدیل میکند.

 

کاربرد پلای وود چیست؟

همانطور که پیش از این گفته شد، پلای وود کاربرد های گسترده ای دارد. این تخته به دلیل انواع گوناگون و قابلیت های مختلفی که دارد، همواره یکی از انتخاب های اصلی مشتریان میباشد. از پوشش دیوار، کف، سقف و پله ها گرفته تا قالب برای سازه های بتنی، مبلمان، سازه های چوبی و بسته بندی، همه و همه میتوان از پلای وود بهره برد.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
مرکز چوب چهاردانگه کجاست؟ آدرس شهرک صنعتی چهاردانگه

مرکز چوب چهاردانگه کجاست؟ آدرس شهرک صنعتی چهاردانگه

بازار چوب چهاردانگه یکی از نقاط مشهور برای خرید محصولات چوبی در تهران است. این مرکز در منطقه جنوب غر ...
ارزانترین قیمت خرید تخته پلای وود

ارزانترین قیمت خرید تخته پلای وود

تخته پلای وود نسبت به ورق‌های دیگر از چوب با قیمت مناسب‌تری برخوردار است. این خاصیت باعث ش ...
آیا میدانید تفاوت بین پلای وود داخلی و پلای وود قالب بندی چیست؟

آیا میدانید تفاوت بین پلای وود داخلی و پلای وود قالب بندی چیست؟

تفاوت اصلی بین پلای وود قالب‌بندی و پلای وود داخلی  را میتوان مربوط به نوع چسب استفاده شده ...
پلی وود چیست؟ قیمت پلی وود در گروه بازرگانی اینو وود

پلی وود چیست؟ قیمت پلی وود در گروه بازرگانی اینو وود

می‌توان پلی وود را یکی از محصولات مهندسی چوبی به حساب آورد. در فرآیند ساخت آن، لایه‌های نا ...
استعلام قیمت ورق پلی وود، سفارش آنلاین پلای وود

استعلام قیمت ورق پلی وود، سفارش آنلاین پلای وود

 استعلام قیمت ورق پلی وود، سفارش آنلاین پلای وود، قیمت پلای وود پلای وود یکی از فرآورده&z ...
لیست قیمت پلای وود (plywood)

لیست قیمت پلای وود (plywood)

قیمت تخته پلای وود نسبت به سایر ورق ها ارزان تر است از این رو اگر به دنبال ورقه های بزرگی از چوب در ...
ابعاد پلی وود polywood چیست؟

ابعاد پلی وود polywood چیست؟

قالب پلاستیکی ضدآب پلی وود در ابعاد 1220*2440 با ضخامت های 15،18،20 میلیمتر. قالب های پ ...
سوالات متداول در مورد پلی وود

سوالات متداول در مورد پلی وود

پلی وود چه تفاوتی با پلای وود دارد؟ دو کلمه پلی وود و پلای وود با هم شباهت هایی دارند ولی ...
مزایای پلی وود plywood چیست؟

مزایای پلی وود plywood چیست؟

پلی وود چیست و چه کاربردی دارد؟ پلی وود ماده ای شبیه چوب است که از ترکیب چوب و مواد پلاستیکی بازیاف ...
تخته سه لایه  یا پلای وود plywood چیست؟ آشنایی با تخته سه لایه

تخته سه لایه یا پلای وود plywood چیست؟ آشنایی با تخته سه لایه

تخته سه لایه چیست؟ آشنایی با تخته سه لایه تخته های لایه ای در ایران به نام تخته سه لایه معروف هستند ...